Niet-aangekondigde muziekquizzen

Plaats reactie
piet b
Popstar
Berichten: 461
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 10:52
Locatie: Gavere

Niet-aangekondigde muziekquizzen

Bericht door piet b »

Misschien even een topic hierover starten ?
Het gaat 'm over nogal "informele" muziekquizzen, dikwijls in een café, jeugdclub of zo die niet op kalender komen en normaliter ook niet besproken worden in dit forum.
Het is ook niet de bedoeling om een pak ervaren kwissers te verzamelen op deze avonden, wellicht zien de organisatoren liever hun vast clienteel het tegen elkaar opnemen, eerder dan hun café te zien volstromen met ervaren kwissers die dan met de mooiste prijzen naar huis gaan, dikwijls tot frustratie van het doelpubliek.
Wat niet wegneemt dat ikzelf zo 1 of 2 maal per jaar deelneem aan een kwisje in Dikkelvenne (Gavere) in een café waar ik nogal eens vermag een pint te gaan drinken.
Komende zaterdag (28/2) speel ik - op vraag van een familielid - mee met een ploegje op een muziekquiz in café De Giraf aan het station van St-Denijs-Boekel (Zwalm). Zijn er soms nog "ervaren" kwissers die hier hun opwachting maken ?
peegee
Rock Legend
Berichten: 4331
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Niet-aangekondigde muziekquizzen

Bericht door peegee »

De meesten zitten zaterdag in Boom bij Kurt.

Er zijn er nog een pak, die bij ons niet op de kalender staan, maar wel aangekondigd worden op andere kalenders. Is er iemand geinteresseerd, dat die bij ons ook worden aangekondigd?

Ik bedoel o.a.:
20 maart Hombeek
27 maart Willebroek
3 april Rupelmonde
10 april Duffel
15 mei Herentals (spelers en drinkers???)
16 mei (?) Brugge

Peter
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2655
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: Niet-aangekondigde muziekquizzen

Bericht door kasenco »

peegee schreef:De meesten zitten zaterdag in Boom bij Kurt.

Er zijn er nog een pak, die bij ons niet op de kalender staan, maar wel aangekondigd worden op andere kalenders. Is er iemand geinteresseerd, dat die bij ons ook worden aangekondigd?

Ik bedoel o.a.:
20 maart Hombeek
27 maart Willebroek
3 april Rupelmonde
10 april Duffel
15 mei Herentals (spelers en drinkers???)
16 mei (?) Brugge

Peter
¨
Peter,

als de organisatoren dit willen, zullen ze zelf wel contact opnemen zeker. Ik weet enkel dat de quiz van 27 maart In Willebroek ENKEL openstaat voor GELEGENHEIDSPLOEGEN en georganiseerd wordt door de BBC Kangoeroes jeugdwerking en specifiek mikt op teams van de jeugdploegen zelf. Door deze quizzen hier aan te kondigen zijn sommige van deze organisatoren wellicht niet gediend.
Laatst gewijzigd door kasenco op vr 27 feb 2009, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 981
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Re: Niet-aangekondigde muziekquizzen

Bericht door Rock Monsieur »

piet b schreef:Komende zaterdag (28/2) speel ik - op vraag van een familielid - mee met een ploegje op een muziekquiz in café De Giraf aan het station van St-Denijs-Boekel (Zwalm). Zijn er soms nog "ervaren" kwissers die hier hun opwachting maken ?
Om een antwoord te even op de vraag van Piet:
- Onzen Luc doet blijkbaar mee met een gelegenheidsploegje
- Boullee doet waarschijnlijk ook mee aan deze quiz met VZW Respons.

Zelf zitten we die avond ook in Boom.
Plaats reactie