Studio Brussel

Plaats reactie
Gebruikersavatar
JieBie...ber
Lead Singer
Berichten: 108
Lid geworden op: di 16 apr 2013, 09:06
Locatie: izegem
Contacteer:

Studio Brussel

Bericht door JieBie...ber »

In de quiz deze morgen op StuBru beweerde men dat Driver's seat van Sniff & the tears uit 1991 was. Zo liep de kandidaat een CD bon mis, want hij gaf een correct antwoord; jaren 80. Ik had in 1981 tot 1983 een jongerencafe en heb dat toen met véél succes grijsgedraaid. Nummer is trouwens van 1978.
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2655
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: Studio Brussel

Bericht door kasenco »

JieBie...ber schreef:In de quiz deze morgen op StuBru beweerde men dat Driver's seat van Sniff & the tears uit 1991 was. Zo liep de kandidaat een CD bon mis, want hij gaf een correct antwoord; jaren 80. Ik had in 1981 tot 1983 een jongerencafe en heb dat toen met véél succes grijsgedraaid. Nummer is trouwens van 1978.
Zoals ik al dikwijls heb verkondigd, het zijn prutsers op StuBru en ze zijn daarenboven nog arrogant ook. Een groot voorbeeld hiervan is Siska Schoeters.
Gebruikersavatar
JieBie...ber
Lead Singer
Berichten: 108
Lid geworden op: di 16 apr 2013, 09:06
Locatie: izegem
Contacteer:

Re: Studio Brussel

Bericht door JieBie...ber »

kasenco schreef:
JieBie...ber schreef:In de quiz deze morgen op StuBru beweerde men dat Driver's seat van Sniff & the tears uit 1991 was. Zo liep de kandidaat een CD bon mis, want hij gaf een correct antwoord; jaren 80. Ik had in 1981 tot 1983 een jongerencafe en heb dat toen met véél succes grijsgedraaid. Nummer is trouwens van 1978.
Zoals ik al dikwijls heb verkondigd, het zijn prutsers op StuBru en ze zijn daarenboven nog arrogant ook. Een groot voorbeeld hiervan is Siska Schoeters.
Zeg maar de ganse VRT kliek. Maar ze hebben deze morgen toch hun blunder rechtgezet. Ze moesten wel hé.
Gebruikersavatar
Maledictus I
Rock Legend
Berichten: 1658
Lid geworden op: ma 03 sep 2007, 15:40

Re: Studio Brussel

Bericht door Maledictus I »

Maar als die kandidaat jaren '80 zei en het is van 1978 is dat toch helemaal niet correct, waarom zou hij dan een prijs verdienen.
Beatus vir qui suffert tentationem
Quoniam cum probatus fuerit accipiet coronam vitae
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2655
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: Studio Brussel

Bericht door kasenco »

Maledictus I schreef:Maar als die kandidaat jaren '80 zei en het is van 1978 is dat toch helemaal niet correct, waarom zou hij dan een prijs verdienen.
Als ik me niet vergis heb je de keuze tussen 80, 90 of 2000. Indien het zo is, is de vraagstelling zeker fout, zou niet de eerste keer zijn.
Gebruikersavatar
JieBie...ber
Lead Singer
Berichten: 108
Lid geworden op: di 16 apr 2013, 09:06
Locatie: izegem
Contacteer:

Re: Studio Brussel

Bericht door JieBie...ber »

Maledictus I schreef:Maar als die kandidaat jaren '80 zei en het is van 1978 is dat toch helemaal niet correct, waarom zou hij dan een prijs verdienen.

Moest de deelnemer dan opdraaien voor de incompetentie van de met overheidsgeld duur betaalde makers van de quiz???
Gebruikersavatar
Maledictus I
Rock Legend
Berichten: 1658
Lid geworden op: ma 03 sep 2007, 15:40

Re: Studio Brussel

Bericht door Maledictus I »

JieBie...ber schreef:
Maledictus I schreef:Maar als die kandidaat jaren '80 zei en het is van 1978 is dat toch helemaal niet correct, waarom zou hij dan een prijs verdienen.

Moest de deelnemer dan opdraaien voor de incompetentie van de met overheidsgeld duur betaalde makers van de quiz???
Dat zeg ik toch niet. Ik wist niet dat het een meerkeuzevraag was hé.
Beatus vir qui suffert tentationem
Quoniam cum probatus fuerit accipiet coronam vitae
Plaats reactie