Wie is wie?

Gebruikersavatar
berwt
Superstar
Berichten: 782
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 12:42
Locatie: Gent/ De Flosseklosser

Bericht door berwt »

berwt = Bert Gheeraert van De Flosseklosser; nog beginnend team te noemen; 3 jaar bezig met frequentie van 5tal quizzen per jaar. We wachten nog steeds op onze eerste linker-kolom-notering. En we geloven erin ook...

Andere vaste Flosseklossers zijn:
Thomas Vansteenkiste
Tom Coulier
Jeroen De Ceuninck

eerste reservespeler: Carl-Philippe Delbeke
Gebruikersavatar
Elke
Lead Singer
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 20:24

Bericht door Elke »

Elke, de luidste Hofdame in het kielzog van Franz Ferdinand
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

Elke schreef:Elke, de luidste Hofdame in het kielzog van Franz Ferdinand
aha, nog eens een iemand van het vrouwelijk geslacht !!! :thumb1:
peegee
Rock Legend
Berichten: 4332
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

een polkaheer, kiekenfretter, strop, rapenbrader & kaask

Bericht door peegee »

Ik zit ook af en toe eens op het web en dan dus het meest op deze site, ahum :-)

Ik ben PeeGee oftewel Peter Grootveld, lid van De Kakkerlakken, Sherlock Homeless (samen met Ludwig De Bruyn) en Een Polkaheer, een Kiekenfretter etc, de nieuwe naam voor de Kakkerlakken... Ik ben dus die Kaaskop
Andere (vaste) leden van dit team zijn:
eMBee, ofte Marc Buysse, de Polkaheer (bijnaam voor mensen van Zelzate)
eMeS, ofte Marc Stuyck, de Kiekenfretter (geboren in het Brusselse)
Chriz, de Rapenbrader (geboren in Lokeren), ook vast lid van 5CC
efHa, ofte Frank Henry, onze Strop
eMVee, oftewel Michel Verfaillie, onze andere Strop, die meer meedoet met Rock Monsieur dan met ons, maar ons al vaak goed uit de brand geholpen heeft....
eRVee, ofte Roger Versprille, onze Toatjespap-ieter (bijnaam voor mensen uit Evergem) , alhoewel die al minstens 2 jaar niet meer met ons meespeelde...
Ook Ludwig doet af en toe met ons mee, hij is onze Filosoof (zoals in "de filosoof van ougem), hij is dus van Oudegem...
Verder hebben we nog wel wat gast-team-leden, zoals Jo De Proft, die in ons team ook als Strop door het leven gaat; hij speelt weerom mee op de kwis van Luk Vereeken begin april...

We hebben ook al enkele gastspelers in ons midden gehad, zoals Hans Verloy van the Fab 4 (een Schapenkop), Luk van Sympathy & 2 leden van de Rechte Bananen (alle 3 ajuinen), Geert Huys van Guess Who (koordenmaker) en ook Hendrik van the Guess Who, Filip Daelmans (silent dolphins en Kas & co) en ook Luk Vereeken heeft al eens met ons meegespeeld; omgekeerd hebben wij ook al eens verschillende ploegen bijgestaan (Fab 4, Testedoene, Jartazzi, e.a.)

Ik hoop niemand tegen de schenen geschopt te hebben, maar moest ik nog iemand vergeten zijn, dan vul ik het lijstje mettertijd nog wel eens aan...
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2656
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: een polkaheer, kiekenfretter, strop, rapenbrader & k

Bericht door kasenco »

peegee schreef:Ik zit ook af en toe eens op het web en dan dus het meest op deze site, ahum :-)

Ik ben PeeGee oftewel Peter Grootveld, lid van De Kakkerlakken, Sherlock Homeless (samen met Ludwig De Bruyn) en Een Polkaheer, een Kiekenfretter etc, de nieuwe naam voor de Kakkerlakken... Ik ben dus die Kaaskop
Andere (vaste) leden van dit team zijn:
eMBee, ofte Marc Buysse, de Polkaheer (bijnaam voor mensen van Zelzate)
eMeS, ofte Marc Stuyck, de Kiekenfretter (geboren in het Brusselse)
Chriz, de Rapenbrader (geboren in Lokeren), ook vast lid van 5CC
efHa, ofte Frank Henry, onze Strop
eMVee, oftewel Michel Verfaillie, onze andere Strop, die meer meedoet met Rock Monsieur dan met ons, maar ons al vaak goed uit de brand geholpen heeft....
eRVee, ofte Roger Versprille, onze Toatjespap-ieter (bijnaam voor mensen uit Evergem) , alhoewel die al minstens 2 jaar niet meer met ons meespeelde...
Ook Ludwig doet af en toe met ons mee, hij is onze Filosoof (zoals in "de filosoof van ougem), hij is dus van Oudegem...
Verder hebben we nog wel wat gast-team-leden, zoals Jo De Proft, die in ons team ook als Strop door het leven gaat; hij speelt weerom mee op de kwis van Luk Vereeken begin april...

We hebben ook al enkele gastspelers in ons midden gehad, zoals Hans Verloy van the Fab 4 (een Schapenkop), Luk van Sympathy & 2 leden van de Rechte Bananen (alle 3 ajuinen), Geert Huys van Guess Who (koordenmaker) en ook Hendrik van the Guess Who, Filip Daelmans (silent dolphins en Kas & co) en ook Luk Vereeken heeft al eens met ons meegespeeld; omgekeerd hebben wij ook al eens verschillende ploegen bijgestaan (Fab 4, Testedoene, Jartazzi, e.a.)

Ik hoop niemand tegen de schenen geschopt te hebben, maar moest ik nog iemand vergeten zijn, dan vul ik het lijstje mettertijd nog wel eens aan...
Luc Vereecken oftewel kasenco en inwoner van Willebroek, dus een waterrat...
peegee
Rock Legend
Berichten: 4332
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: een polkaheer, kiekenfretter, strop, rapenbrader & k

Bericht door peegee »

Luc Vereecken oftewel kasenco en inwoner van Willebroek, dus een waterrat...[/quote]


Ik ben gaan speuren naar de officiele bijnaam van Willebroekers en heb er 2 gevonden; uw "waterrat" stond er niet tussen;

enkel vaartkapoenen en lijkenpikkers

Peter
peegee
Rock Legend
Berichten: 4332
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

toch wel iemand vergeten zeker, die af en toe eens meespeelt met ons:

Playboy, ofte Erwin Verplaetse (nee, niet Fons Verplaetse), ook een strop
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: een polkaheer, kiekenfretter, strop, rapenbrader & k

Bericht door bart depauw »

peegee schreef:Luc Vereecken oftewel kasenco en inwoner van Willebroek, dus een waterrat...

Ik ben gaan speuren naar de officiele bijnaam van Willebroekers en heb er 2 gevonden; uw "waterrat" stond er niet tussen;

enkel vaartkapoenen en lijkenpikkers

Peter[/quote]
Ik zou gaan voor 'vaartkapoen', Luc. Kwestie van nog een beetje sympathiek over te komen... :grin:
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2656
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: een polkaheer, kiekenfretter, strop, rapenbrader & k

Bericht door kasenco »

peegee schreef:Luc Vereecken oftewel kasenco en inwoner van Willebroek, dus een waterrat...

Ik ben gaan speuren naar de officiele bijnaam van Willebroekers en heb er 2 gevonden; uw "waterrat" stond er niet tussen;

enkel vaartkapoenen en lijkenpikkers

Peter[/quote]

dan vraag ik mij af waar je dat hebt gevonden....

vaartkapoenen komen uit Molenbeek en lijkenpikkers uit Tisselt (deelgemeente van Willebroek)

ik ben een waterrat en voor de fusie was ik een meutte of mette (toen Meerhof waar ik woon nog bij Breendonk hoorde)
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: een polkaheer, kiekenfretter, strop, rapenbrader & k

Bericht door celtic601 »

kasenco schreef:
peegee schreef:Luc Vereecken oftewel kasenco en inwoner van Willebroek, dus een waterrat...

Ik ben gaan speuren naar de officiele bijnaam van Willebroekers en heb er 2 gevonden; uw "waterrat" stond er niet tussen;

enkel vaartkapoenen en lijkenpikkers

Peter
dan vraag ik mij af waar je dat hebt gevonden....

vaartkapoenen komen uit Molenbeek en lijkenpikkers uit Tisselt (deelgemeente van Willebroek)

ik ben een waterrat en voor de fusie was ik een meutte of mette (toen Meerhof waar ik woon nog bij Breendonk hoorde)[/quote]


wees eerlijk Luc....ge waart al ne MEUTTE den dag da ge voor den anderlecht koos :laughing: :laughing: :laughing: :violent:

graptjeee....
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2656
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: een polkaheer, kiekenfretter, strop, rapenbrader & k

Bericht door kasenco »

celtic601 schreef:
kasenco schreef:
peegee schreef:Luc Vereecken oftewel kasenco en inwoner van Willebroek, dus een waterrat...

Ik ben gaan speuren naar de officiele bijnaam van Willebroekers en heb er 2 gevonden; uw "waterrat" stond er niet tussen;

enkel vaartkapoenen en lijkenpikkers

Peter
dan vraag ik mij af waar je dat hebt gevonden....

vaartkapoenen komen uit Molenbeek en lijkenpikkers uit Tisselt (deelgemeente van Willebroek)

ik ben een waterrat en voor de fusie was ik een meutte of mette (toen Meerhof waar ik woon nog bij Breendonk hoorde)

wees eerlijk Luc....ge waart al ne MEUTTE den dag da ge voor den anderlecht koos :laughing: :laughing: :laughing: :violent:

graptjeee....[/quote]

een geluk da'k genen hond ben he celtic? dan bleef ik zeker uit uw buurt....
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: een polkaheer, kiekenfretter, strop, rapenbrader & k

Bericht door celtic601 »

kasenco schreef:
celtic601 schreef:
kasenco schreef:
peegee schreef:Luc Vereecken oftewel kasenco en inwoner van Willebroek, dus een waterrat...

Ik ben gaan speuren naar de officiele bijnaam van Willebroekers en heb er 2 gevonden; uw "waterrat" stond er niet tussen;

enkel vaartkapoenen en lijkenpikkers

Peter
dan vraag ik mij af waar je dat hebt gevonden....

vaartkapoenen komen uit Molenbeek en lijkenpikkers uit Tisselt (deelgemeente van Willebroek)

ik ben een waterrat en voor de fusie was ik een meutte of mette (toen Meerhof waar ik woon nog bij Breendonk hoorde)

wees eerlijk Luc....ge waart al ne MEUTTE den dag da ge voor den anderlecht koos :laughing: :laughing: :laughing: :violent:

graptjeee....
een geluk da'k genen hond ben he celtic? dan bleef ik zeker uit uw buurt....[/quote]


hahaha.. de nagel op de kop makker ! :oops: :oops: :oops:
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Plaats reactie