7'de muziekquiz café 't verval, Zottegem, 7 maart

Het Verval
One Hit Wonder
Berichten: 86
Lid geworden op: do 28 feb 2008, 11:58
Locatie: Zottegem

Bericht door Het Verval »

Hoe laat het zal gedaan? Geen idee. We weten enkel dat wij STIPT om 20.00 uur beginnen!
Er zijn 14 reeksen met daarin 165 fragmenten.... met daartussen de nodige commentaar, een pauzeke, juiste antwoorden en de obligate discussies daaraanverbonden, de verdeling van de prijzen... denk dat we rond 1.00 uur mogelijks afronden, en dan hebben we nog niets gedronken ook hé....
Kortom: geen idee....
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Beste 'Het Verval', heb je geen lijst met de deelnemende ploegen?
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

Tonyvdb schreef:Beste 'Het Verval', heb je geen lijst met de deelnemende ploegen?
Zou inderdaad leuk zijn.

Testedoene is daar in monstercoalitie aanwezig: Guy (GG), Sabine, Luk ( :twisted: ) en Hendrik (Guess Who) ... :shock:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Rubby schreef:
Tonyvdb schreef:Beste 'Het Verval', heb je geen lijst met de deelnemende ploegen?
Zou inderdaad leuk zijn.

Testedoene is daar in monstercoalitie aanwezig: Guy (GG), Sabine, Luk ( :twisted: ) en Hendrik (Guess Who) ... :shock:
oei, daar zal weinig tegen in te brengen zijn ... :cry: :wink:
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Bericht door Devils answer »

Rubby schreef:
Tonyvdb schreef:Beste 'Het Verval', heb je geen lijst met de deelnemende ploegen?
Zou inderdaad leuk zijn.

Testedoene is daar in monstercoalitie aanwezig: Guy (GG), Sabine, Luk ( :twisted: ) en Hendrik (Guess Who) ... :shock:
Niet helemaal correct, Rubby. :nono:
We spelen onder de naam Greatest Tits.

En of we meer potten gaan breken dan pakken, moet nog blijken...
:wink:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

Devil's answer schreef:
Rubby schreef:
Tonyvdb schreef:Beste 'Het Verval', heb je geen lijst met de deelnemende ploegen?
Zou inderdaad leuk zijn.

Testedoene is daar in monstercoalitie aanwezig: Guy (GG), Sabine, Luk ( :twisted: ) en Hendrik (Guess Who) ... :shock:
Niet helemaal correct, Rubby. :nono:
We spelen onder de naam Greatest Tits.

En of we meer potten gaan breken dan pakken, moet nog blijken...
:wink:
voila , zo weet ik de naam van den ploeg zie, want Guy kon mij dat niet bevestigen :lol:
ik had wel al een vermoeden ...
Het Verval
One Hit Wonder
Berichten: 86
Lid geworden op: do 28 feb 2008, 11:58
Locatie: Zottegem

Bericht door Het Verval »

Op algemene aanvraag...
De ingeschrevenen:
vlassenbroek
de rechte bananen
jan piet joris & sam goris
rock monsieur
de plankierkaarters
slet zeppelin
bad brains
44 magnum
Een polkaheer, een filosoof, een kiekenfretter en een strop
De winnaars van vanavond
Scary monsters
Ploeg steven heylens
De rockers
5 cc
De bevroren pinguins
Ploeg Coolens
Popingers
Rotting tooth flesh
Jartazy
Ploeg sandra
Royal flush
The weevie stonders
wazdana
Greatest tits
4 schelln espe
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Dat wordt bikkelen voor plaats drie, als ik er even van uit ga dat Greatest Tits (ft. Devil's Answer) en Polkaheer & co. de eerste twee plaatsen inpalmen ...

Concurrenten voor stek drie worden volgens mij : Rechte Bananen (met of zonder 'kuifje'?), Vlassenbroek (goe bezig de laatste tijd) en Scary Monsters (met of zonder SepPuKu?).

Gewoonlijk zal zich nog één of meerdere andere ploegen hier tussen wringen, dus eigenlijk heeft deze pronostiek geen zin, maar toch plezant hé :P


Doodjammer wel dat nu voor de derde quiz op rij die vermaledijde metal weer zijn opwachting zal maken :(
Het Verval
One Hit Wonder
Berichten: 86
Lid geworden op: do 28 feb 2008, 11:58
Locatie: Zottegem

Bericht door Het Verval »

Metal rules!
De helft van ons team is diehard metal fan hetgeen ons toelaat soms wat verder te gaan dan de gekende metal-klassiekers. Maiden is meer dan run to the hills of number of the beast, AC/DC is meer dan thunderstruck. Metal tout-court is zo veel meer dan voormelde groepen...
Vrees echter niet... we streven naar een gezond evenwicht tussen alle genres; zo zal er minstens evenveel dance als metal in de kwis zitten net zoals er café-leute zal inzitten....
Wij kennen de sterkte van veel deelnemende ploegen en zijn er dan ook zeker van dat de kennis van deze metalnummers mogelijks het verschil zal maken...
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

Tonyvdb schreef:Dat wordt bikkelen voor plaats drie, als ik er even van uit ga dat Greatest Tits (ft. Devil's Answer) en Polkaheer & co. de eerste twee plaatsen inpalmen ...

Concurrenten voor stek drie worden volgens mij : Rechte Bananen (met of zonder 'kuifje'?), Vlassenbroek (goe bezig de laatste tijd) en Scary Monsters (met of zonder SepPuKu?).
Gewoonlijk zal zich nog één of meerdere andere ploegen hier tussen wringen, dus eigenlijk heeft deze pronostiek geen zin, maar toch plezant hé :P


Doodjammer wel dat nu voor de derde quiz op rij die vermaledijde metal weer zijn opwachting zal maken :(
Scary Monsters bestaat vrijdag uit
Dirty Harry, Danny P, Swat en ikzelf.
Zonder SepPuKu dus.
Ik schat onderste regionen van de Top 10, tenzij één van mijn team-maten een verborgen liefde heeft voor die duivelse :evil: metal :cry:
yossarian
Popstar
Berichten: 376
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 09:12

Bericht door yossarian »

Tonyvdb schreef:Dat wordt bikkelen voor plaats drie, als ik er even van uit ga dat Greatest Tits (ft. Devil's Answer) en Polkaheer & co. de eerste twee plaatsen inpalmen ...
Kanttekening: we zijn waarschijnlijk maar met drie.

En 1 uur eindtijd van de quiz??? Shit, moet daarna via Zelzate (Mark Buysse thuis afzetten) en Lebbeke (Jo De Proft thuis afzetten) naar Dendermonde... Zal laat worden, dus... :(
Gebruikersavatar
parma espe
Popstar
Berichten: 283
Lid geworden op: di 19 feb 2008, 18:45
Locatie: Bellem / 4 schelln espe

Bericht door parma espe »

Het Verval schreef:Metal rules!
De helft van ons team is diehard metal fan hetgeen ons toelaat soms wat verder te gaan dan de gekende metal-klassiekers. Maiden is meer dan run to the hills of number of the beast, AC/DC is meer dan thunderstruck. Metal tout-court is zo veel meer dan voormelde groepen...
En AC/DC is geen metal! :nono:

Maar daar zullen we maar geen discussie over starten zeker? :p
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Bericht door Devils answer »

Tonyvdb schreef:Dat wordt bikkelen voor plaats drie, als ik er even van uit ga dat Greatest Tits (ft. Devil's Answer) en Polkaheer & co. de eerste twee plaatsen inpalmen ...

...

Doodjammer wel dat nu voor de derde quiz op rij die vermaledijde metal weer zijn opwachting zal maken :(
Nou nou, ik heb vrijdagavond inderdaad "straftraining" gekregen van mijn vast team omwille van mijn ondermaatse kennis van hardrock en dance. :cry:
Maar ik heb me voor de gelegenheid omringd met fijne kenners! :headbang:
Daarom alleen al zal het zeker geen "Highway to hell" worden...
:twisted:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

Devil's answer schreef:
Nou nou, ik heb vrijdagavond inderdaad "straftraining" gekregen van mijn vast team omwille van mijn ondermaatse kennis van hardrock en dance. :cry:
Maar ik heb me voor de gelegenheid omringd met fijne kenners! :headbang:
Daarom alleen al zal het zeker geen "Highway to hell" worden...
:twisted:

:think:
Gebruikersavatar
parma espe
Popstar
Berichten: 283
Lid geworden op: di 19 feb 2008, 18:45
Locatie: Bellem / 4 schelln espe

Bericht door parma espe »

Kwestie van al een beetje voor te bereiden...

Tribu de Dana zoals het origineel had moeten klinken: http://youtube.com/watch?v=iijKLHCQw5o&feature=related

\m/
Plaats reactie