Muziekquizzen.be website

Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door Keiem »

avatars tot 200px !! gotta love them boobs :crazy:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2201
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door One good reason »

Keiem schreef:avatars tot 200px !! gotta love them boobs :crazy:
Dimitri, mag ik 'ns een vraag stellen joom?
Zijt gij misschien "De" Tettenman uit Humo? :?:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door Rubby »

Keiem schreef:de avatars mogen 200*200 zijn en max 6kb, dat is inderdaad een beetje mager qua volume. ik raad aan om ze op een externe site te zetten als tinypic en door te linken in je gebruikersprofiel... heb het zelf ook nog niet gedaan trouwens.
Super , gelukt , thanks :techie-ebay: :text-coolphotos: :text-goodpost: , die nieuwe smilies zijn echt niet te doen :mrgreen:
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1701
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door aLEEce in chains »

Keiem schreef:avatars tot 200px !! gotta love them boobs :crazy:
Een mens zou er blijven naar kijken. Efkens gedacht dat het Ann Van Elsen is :character-ariel:
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Gebruikersavatar
ricardofab4
Rock Legend
Berichten: 1447
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 07:15
Locatie: arendonk of anders melomania
Contacteer:

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door ricardofab4 »

aLEEce in chains schreef:
Keiem schreef:avatars tot 200px !! gotta love them boobs :crazy:
Een mens zou er blijven naar kijken. Efkens gedacht dat het Ann Van Elsen is :character-ariel:

of katy perry

:o
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door bart depauw »

Persoonlijk vind ik het vernieuwde aanbod smilies maar niks. 't Zijn er té veel, té Amerikaans, en vooral té weinig relevant voor dit forum. Maar ik heb hier dan ook niks meer te zeggen. :violin:
eLMO
Administrator
Berichten: 369
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door eLMO »

De student die mij enkele weken geleden geholpen heeft om het forum terug op zijn poten te krijgen, stelt nu voor het forum uit te breiden met een chatfunctie. Hij onderhoudt verschillende fora en wil voor de kleine kost van 15 euro ons forum daar ook mee uitbreiden. Is er behoefte aan zo'n chatfunctie?
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door Keiem »

heb dit al regelmatig gezien op andere fora. Dat is dan waarschijnlijk een shoutbox bovenaan de pagina? hier een voorbeeld. Neemt wel veel plaats in, maar mag van mij, ik zal me proberen in te houden, voordat de mensen mij moe worden. 8-)
peegee
Rock Legend
Berichten: 4331
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door peegee »

ik zie dat (voor mij persoonlijk) niet zitten, want dan raak ik helemaal niet meer weg achter mijn computer :roll:
Gebruikersavatar
DVNO
Superstar
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 02 jun 2008, 14:41
Locatie: Aalter - 4 Shota

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door DVNO »

Shoutbox mag voor mij altijd.
Wat ik persoonlijk een beetje irritant vind, dat zijn die verschillende groottes van avatars. Daardoor verspringt de kantlijn praktisch bij elke post en zo wordt alles er niet overzichterlijker op.
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door Keiem »

gerookt_espe schreef: Wat ik persoonlijk een beetje irritant vind, dat zijn die verschillende groottes van avatars. Daardoor verspringt de kantlijn praktisch bij elke post en zo wordt alles er niet overzichterlijker op.
yep, kan ik inkomen. Als iedereen akkoord is kunnen we weer kleiner avatars gebruiken (bv max 100*100)?
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door Rubby »

Keiem schreef:
gerookt_espe schreef: Wat ik persoonlijk een beetje irritant vind, dat zijn die verschillende groottes van avatars. Daardoor verspringt de kantlijn praktisch bij elke post en zo wordt alles er niet overzichterlijker op.
yep, kan ik inkomen. Als iedereen akkoord is kunnen we weer kleiner avatars gebruiken (bv max 100*100)?
Ok voor mij 8-)
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door bart depauw »

Chatfunctie mag voor mijn part toegevoegd worden. Er is momenteel geld in kas om dat te bekostigen. Zelf zal ik er niet te zien zijn wegens te weinig of geen vrouwelijke gesprekspartners. :P
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door Devils answer »

Geen idee hoe het met jullie zit als jullie de site bezoeken, maar eerlijk gezegd zijn er nooit veel muziekquizzers tegelijkertijd aanwezig.
En de meesten zijn dan nog niet ingelogd en anoniem aanwezig.

Voor een forum waar het record van gelijktijdig ingelogde leden 25 bedraagt (en meestal de 10 niet overstijgt) vind ik dit een mooi idee, maar voorlopig wel wishful thinking.

Laten we eerlijk zijn: wie elkaar wil bereiken, kan dat nu al zeer vlot via andere kanalen (msn, facebook, e-mail, sms...) .

Ik ben er niet tegen, maar tja... wél zeer benieuwd naar het succes dan maar?

De term shoutbox belooft niet veel goeds qua bedaring van de gemoederen... En het is hier soms al zo "euh"...

Ikzelf zie het forum vooral als een onovertroffen waardevol prikbord voor reacties voor, na en rondom quizzen.
Je leest het als je langs komt, en je prikt er iets persoonlijks bij als je daar zin in hebt.

Elke plus is leuk, maar een "chatbox" is in de huidige gebruikstoestand in se niet meer dan een gadget. Zoals de prachtige extra gecreëerde items rond quizvragen (Theorie of Hoezen bijvoorbeeld), die soms weken stil liggen, omdat de winnaar van een opgave intussen wel wat anders te doen heeft dan een nieuwe uitdaging lanceren (no offence!).

Er zijn er die weten dat ik (jaren geleden) ooit droomde over zo'n internetcommunicatie over muziekquizzen, maar nu heb ik dat wel allemaal wat realistisch (?) bijgesteld.

Ok, youngsters, laat de toekomst me maar ongelijk geven...
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door Devils answer »

Momenteel kan ik bijvoorbeeld onder de zes bezoekers enkel met (Bot) chatten... De 4 anderen zijn niet aangemeld.
Nu ja, zo eenzaam ben ik nu ook niet dat ik met een bot wil chatten...
Of is dat toch die knappe kogelstootster uit Azerbeidzjan?
:roll:
Plaats reactie