Muziekquizzen.be website

Gebruikersavatar
gekookte espe
Superstar
Berichten: 552
Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door gekookte espe »

eLMO schreef:Voila, de update is gebeurd en ook de Youtube-tags die Keiem aanraadde, zijn toegevoegd. Als jullie nog problemen of fouten tegenkomen, laat je het maar weten.

Oh ja, zoeken op het forum gaat momenteel nog niet. Het systeem moet alle berichten opnieuw indexeren en dat kan wel enkele uren duren.


Schoon werk :thumb1:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2201
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door One good reason »

svendmae schreef:
eLMO schreef:Voila, de update is gebeurd en ook de Youtube-tags die Keiem aanraadde, zijn toegevoegd. Als jullie nog problemen of fouten tegenkomen, laat je het maar weten.

Oh ja, zoeken op het forum gaat momenteel nog niet. Het systeem moet alle berichten opnieuw indexeren en dat kan wel enkele uren duren.


Schoon werk :thumb1:
Jaja, da's inderdaad schoon gedaan. :thumb2:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door Rubby »

eLMO schreef:Voila, de update is gebeurd en ook de Youtube-tags die Keiem aanraadde, zijn toegevoegd. Als jullie nog problemen of fouten tegenkomen, laat je het maar weten.

Oh ja, zoeken op het forum gaat momenteel nog niet. Het systeem moet alle berichten opnieuw indexeren en dat kan wel enkele uren duren.
SUPER, respect :bow: voor wat jullie allemaal doen !!!!
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door bart depauw »

Ik ben alleszins al blij dat ik niet meer dagelijks een tiental fake user accounts zal moeten verwijderen. Het nieuwe uitzicht van het forum is even wennen, maar de nieuwe functionaliteiten en de verhoogde security maken de upgrade zeker waard. Bedankt, Raf.
peegee
Rock Legend
Berichten: 4331
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door peegee »

Elmo,

Proficiat mer de nieuwe lay out! :thumb1: Tes wel effe wenne !! :?

Kun je mij melden hoe we naar muziekquizzen.be kunnen vanuit het forum?

Alles is momenteel in het Engels. No problem for me, but... maar gaat het nog in NL?

Wat ik ook wel spijtig vind, is dat er géén aantal berichtjes "gepost op het ganse forum" genoteerd staan, en ook niet meer wie het laatst is bijgekomen (of heb ik nog niet goed genoeg gezocht...?)
eLMO
Administrator
Berichten: 369
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door eLMO »

peegee schreef: Kun je mij melden hoe we naar muziekquizzen.be kunnen vanuit het forum?

Alles is momenteel in het Engels. No problem for me, but... maar gaat het nog in NL?
Mmm, het staat in het Nederlands hoor. Ik denk dat het in je profiel bij gebruikersprofiel dan op Engels gaat staan. Je kan het daar zelf aanpassen.

Naar de site zelf gaan, is net al bij het vorige forum nog door de url in te typen. Ik vind ook in deze versie niet waar ik het kan instellen. :?
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door Keiem »

eLMO schreef:
peegee schreef: Kun je mij melden hoe we naar muziekquizzen.be kunnen vanuit het forum?

Alles is momenteel in het Engels. No problem for me, but... maar gaat het nog in NL?
Mmm, het staat in het Nederlands hoor. Ik denk dat het in je profiel bij gebruikersprofiel dan op Engels gaat staan. Je kan het daar zelf aanpassen.

Naar de site zelf gaan, is net al bij het vorige forum nog door de url in te typen. Ik vind ook in deze versie niet waar ik het kan instellen. :?
van mij was dit ook zo. default is het zo ingesteld denk ik.
Gebruikersavatar
ricardofab4
Rock Legend
Berichten: 1447
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 07:15
Locatie: arendonk of anders melomania
Contacteer:

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door ricardofab4 »

:bow:
Gebruikersavatar
Vlassenbroek2000
Rock Legend
Berichten: 1067
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 19:10
Locatie: Grembergen / Vlassenbroek2000, De Verloren Zoon

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door Vlassenbroek2000 »

Keep up the good work !!! :thumb1: :thumb2:
eLMO
Administrator
Berichten: 369
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door eLMO »

Een nieuwtje op de site (vooral om onszelf werk te besparen :-) ): Vanaf nu staat er bij muziekquizkalender de optie 'kondig zelf uw quiz aan'. Daarmee krijgen jullie een invulformulier dat in onze databank terechtkomt en wij enkel nog moeten goedkeuren om te publiceren. Op die manier gaan de aankondigingen sneller in de kalender verschijnen en kunnen wij geen fouten maken door het over te typen of te kopiëren ook. ;-)
peegee
Rock Legend
Berichten: 4331
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door peegee »

Hallo Elmo,

Is het enkel om nieuwe quizzen in te geven? Of ook om eventueel aanpassingen te doen aan de tekst van reeds aangekondigde quizzen???
eLMO
Administrator
Berichten: 369
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door eLMO »

Enkel nieuwe quizzen, aanpassingen mogen nog via mail binnenkomen.
eLMO
Administrator
Berichten: 369
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door eLMO »

Vanaf nu kunnen jullie de quizuitslagen zelf doorgeven via de website. Bij quizuitslagen zal je bij elke quiz waarvoor er nog niets in de databank staat een link zien staan die verwijst naar een pagina om de uitslag door te geven. Gelieve dit voortaan te gebruiken.

Bij vragen en problemen mag je me altijd contacteren.
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door Buddy59 »

eLMO schreef:Vanaf nu kunnen jullie de quizuitslagen zelf doorgeven via de website. Bij quizuitslagen zal je bij elke quiz waarvoor er nog niets in de databank staat een link zien staan die verwijst naar een pagina om de uitslag door te geven. Gelieve dit voortaan te gebruiken.
Werkt prefect, heb quiz van Jackie ingevoerd en alles is direct verwerkt :thumb2:

Proficiat mannen voor het knappe werk :app:
Lars
Rock Legend
Berichten: 1574
Lid geworden op: do 23 aug 2007, 17:31
Locatie: Mechelen

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door Lars »

Help, "onze" site is nu ook ten prooi gevallen aan deze plaag :

http://www.vuvuzela-time.co.uk/www.muzi ... .be/phpBB3

:mrgreen:
Plaats reactie