Aankondiging quizzen op forum vs kalender

Plaats reactie
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3327
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Aankondiging quizzen op forum vs kalender

Bericht door SpeedKing »

Er staan inmiddels nogal wat quizzen in het forum, zonder dat ze op de homepage staan. Zou het geen goed idee zijn om iemand aan te stellen om quizzen uit het forum sowieso in de kalender op de homepage te zetten. De organisatoren zouden dat eigenlijk moeten doen, maar blijkbaar vinden ze zelf voldoende om op het forum te staan.

Het wordt wel heel onoverzichtelijk zo, vind ik. Ook bijvoorbeeld als je zelf nog een quiz wil inplannen: haast onmogelijk te zien waar de gaten zitten, of je moet het hele forum afschuimen. En zo gaan er weer dubbels op 1 dag opduiken.

Just a thought...
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Aankondiging quizzen op forum vs kalender

Bericht door Keiem »

goh, ik wil dit wel doen, maar het lijkt me best om dit vooraf toch te vragen aan de organisator. Misschien wil hij wel nog aanpassingen doen vooraleer het op de frontpage te zetten?
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3327
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: Aankondiging quizzen op forum vs kalender

Bericht door SpeedKing »

Misschien standaard vragen als er een quiz in het forum wordt gepost, waarom ie niet in de kalender staat. Als het niet is omwille van mogelijke aanpassingen nog, zou ik 'm inderdaad ook overhevelen naar de kalender.

JH Betoneusse in Pittem plant vb. een muziekquiz waar 2 Locos wat zouden aan werken, maar in welk gat moeten ze nu springen?
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Aankondiging quizzen op forum vs kalender

Bericht door Keiem »

SpeedKing schreef:JH Betoneusse in Pittem plant vb. een muziekquiz waar 2 Locos wat zouden aan werken, maar in welk gat moeten ze nu springen?
Wij doen mee!
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3327
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: Aankondiging quizzen op forum vs kalender

Bericht door SpeedKing »

't Zou jullie nog wel eens heel goed kunnen bevallen, want wordt iets met nogal wat andere invloeden dan in Bavegem. Maar eerst een datum zien vast te pinnen in de hooiberg tussen het bos en de bomen...
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
eLMO
Administrator
Berichten: 369
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Re: Aankondiging quizzen op forum vs kalender

Bericht door eLMO »

Nog een kleine motivatie om ze in de kalender te zetten: Alle quizzen die daar verschijnen zwier ik op Twitter onder onze @muziekquizzenbe-account. Kwestie van nog een beetje extra reclame te maken
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Aankondiging quizzen op forum vs kalender

Bericht door Rubby »

eLMO schreef:Nog een kleine motivatie om ze in de kalender te zetten: Alle quizzen die daar verschijnen zwier ik op Twitter onder onze @muziekquizzenbe-account. Kwestie van nog een beetje extra reclame te maken
SUPER :clap: :handgestures-thumbupright:
Plaats reactie