de muziekquizranking

Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Silent Dolphin schreef:
berwt schreef: En om jullie gerust te stellen: we zullen wel wat zakken, want we doen ook nog mee aan de kwis van Willy Jr. en van Tony... en toch azen we ook daar op respectabele posities. :D
nog niet ingeschreven, of zie ik hier iets over het hoofd?
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Bericht door Jorgen VG »

Tonyvdb schreef:
Silent Dolphin schreef:
berwt schreef: En om jullie gerust te stellen: we zullen wel wat zakken, want we doen ook nog mee aan de kwis van Willy Jr. en van Tony... en toch azen we ook daar op respectabele posities. :D
nog niet ingeschreven, of zie ik hier iets over het hoofd?

Ik heb het niet over de Stardust kwis, Tony (dan kunnen we jammer genoeg niet), maar wel over 'de laatste twintig jaar'... en daar heb je ons ploegnummer 8 toegewezen.
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Bericht door bart depauw »

Een mooi voorbeeld dat aantoont dat onze ranking nog niet is wat hij zou moeten zijn: Na verwerking van de Testedoene Quiz in Bellem komt Domino als 'B-ploeg' van Testedoene binnen, en dat boven Testedoene zelf.

Als mogelijke oplossingen zie ik hiervoor ofwel waardepunten aan quizzen toekennen, maar dit lijkt mij niet evident, of werken met sterktepunten voor ploegen.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Qua onbelangrijkheid van opmerking kan dit tellen, maar de kleur van die pijltjes in de ranking is zeer verwarrend, Bart ...

Normaal is het :
* omhoog : groen
* status-quo : blauw
* omlaag : rood

Bij jou staat dat allemaal door elkaar ...
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Bericht door bart depauw »

Tonyvdb schreef:Qua onbelangrijkheid van opmerking kan dit tellen, maar de kleur van die pijltjes in de ranking is zeer verwarrend, Bart ...

Normaal is het :
* omhoog : groen
* status-quo : blauw
* omlaag : rood

Bij jou staat dat allemaal door elkaar ...
Ik weet het jong, heb dat al maanden geleden aan Raf gemeld, maar 't is zo moeilijk goed personeel te vinden tegenwoordig :wink:
Ik zou er trouwens ook graag vorige positie en eventueel hoogst behaalde bijwillen .. Misschien dat hij dat doet voor mijne verjaardag in juli ;)
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

bart depauw schreef:Een mooi voorbeeld dat aantoont dat onze ranking nog niet is wat hij zou moeten zijn: Na verwerking van de Testedoene Quiz in Bellem komt Domino als 'B-ploeg' van Testedoene binnen, en dat boven Testedoene zelf.

Als mogelijke oplossingen zie ik hiervoor ofwel waardepunten aan quizzen toekennen, maar dit lijkt mij niet evident, of werken met sterktepunten voor ploegen.
Lijkt me goed voor de concurrentie in ons elftal :lol:
eLMO
Administrator
Berichten: 371
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Bericht door eLMO »

Iemand al gemerkt dat er kleine wijzigingen zijn gebeurd aan de ranking? :D

De vorige positie wordt nu ook weergegeven en de hoogste ooit wordt bijgehouden. Die hoogste plaats moet wel nog groeien. Het is voorlopig de hoogste plaats van de laatste 2 weken en niet van het afgelopen jaar, wegens moeilijk te reconstrueren.
Gebruikersavatar
ricardofab4
Rock Legend
Berichten: 1447
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 07:15
Locatie: arendonk of anders melomania
Contacteer:

Bericht door ricardofab4 »

het wordt beter en beter
:bow:
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Bericht door Devils answer »

Ja hoor! Zeer goed!
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Bericht door bart depauw »

Er is nog een technisch probleemke met de weergave van hoogst bereikte plaats in de ranking. Er is aan gewerkt, en bij verwerking van volgende uitslag zal blijken of 't al dan niet klopt.

Bedankt, Raf.

We moeten misschien overwegen een beta-versie van de site aan te maken :oops:
eLMO
Administrator
Berichten: 371
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Bericht door eLMO »

Ik ben meer voorstander van iedereen te laten delen in de miserie. Niks beta. :D
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Bericht door bart depauw »

De uitslag van de Stardust Quiz is ingegeven en verwerkt. Belangrijkste feit: Scary Monsters komen nieuw binnen op 6 :amazed: :app: waardoor zo goed als alle ploegen daaronder een plaats zakken ...
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Ze staan daar meer dan op hun plaats :app:

En het zijn nog toffe gasten ook; zijn blijven plakken tot de laatste na de quiz gisteren ... ze verklapten dat ze zich meer gaan toeleggen op muziekquizzen in de toekomst (Dimi en Danny zijn lid van Café Den Hemel : een absolute topploeg in het algemene quiz-circuit / SepPuKu is lid van Nescio, ook algemene quizploeg)
Gebruikersavatar
ricardofab4
Rock Legend
Berichten: 1447
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 07:15
Locatie: arendonk of anders melomania
Contacteer:

Bericht door ricardofab4 »

bart depauw schreef:De uitslag van de Stardust Quiz is ingegeven en verwerkt. Belangrijkste feit: Scary Monsters komen nieuw binnen op 6 :amazed: :app: waardoor zo goed als alle ploegen daaronder een plaats zakken ...
dikke proficiat aan scary monsters voor hun sterk binnenkomen in de ranking :app:
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Bericht door bart depauw »

Zonet de uitslag van ene Turvo muziekquiz te Turnhout van zaterdag 14 juni verwerkt, en meteen alweer iets meer het nut van het invoeren van een soort 'sterktepunten'-systeem ingezien, en dit vooral door het binnenkomen van ploeg 'De vrienden van de jury' op 18. Toch proficiat, gasten. :app: Enjoy it while it lasts :twisted:
Plaats reactie