r.i.p. eigenzinnige

Plaats reactie
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

r.i.p. eigenzinnige

Bericht door progres »

hallo quizzers,

sommigen waren al op de hoogte maar ook wij (Benny en ik) houden het voor bekeken wat betreft onze eigenzinnige muziekquiz. Het was mooi maar uiteindelijk hebben onszelf onbewust vastgereden in de laatste editie.

en dan nu het goede nieuws: volgend jaar gaan we van start met een nieuwe quiz met
zowel Benny als mezelf en als bijkomende troef, een derde samensteller, niemand minder dan Marc Van Assche (ex sticky fingers).
bedoeling is een bredere quiz samen te stellen met tal van genres en met Marc erbij moet hij ook wat kleurrijker worden. details volgen later, de zaal blijft wellicht het kompas en de datum ergens april/mei 2012.

bij deze nog eens bedankt aan alle deelnemers, niet in het minst onze trouwste fans.
hopelijk zijn zij er volgend jaar ook terug bij samen met een aantal nieuwkomers.

tot later

Filip Van Rattingen
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: r.i.p. eigenzinnige

Bericht door SepPuKu »

progres schreef: ... Benny en ik houden het voor bekeken wat betreft onze eigenzinnige muziekquiz.
:o :doh:
progres schreef: ... volgend jaar gaan we van start met een nieuwe quiz met zowel Benny als mezelf en als bijkomende troef, een derde samensteller, niemand minder dan Marc Van Assche (ex sticky fingers).
:dance: :pray:
marc
Superstar
Berichten: 677
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 14:14
Locatie: KGBV en/of Clement

Re: r.i.p. eigenzinnige

Bericht door marc »

SepPuKu schreef:
progres schreef: ... Benny en ik houden het voor bekeken wat betreft onze eigenzinnige muziekquiz.
:o :doh:
progres schreef: ... volgend jaar gaan we van start met een nieuwe quiz met zowel Benny als mezelf en als bijkomende troef, een derde samensteller, niemand minder dan Marc Van Assche (ex sticky fingers).
:dance: :pray:
mooi en vooral bondig samengevat door Johan
Plaats reactie