Muziekquizranking - criteria

Mag een hier onaangekondigde quiz meetellen in de ranking?

Ja
20
83%
Nee
4
17%
 
Totaal aantal stemmen: 24

Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

rino schreef: Ik sluit me volledig aan bij wat Lars hier neerschrijft. Zo spelen wij elk jaar de popquiz-voor-duo's van JH Reflex in Kortrijk. Die wordt hier niet aangekondigd, maar via flyers e.d. wordt wel degelijk reclame gemaakt in de regio. Dan mag deze voortreffelijke quiz wat mij betreft gerust meetellen voor de ranking.
.
In het verleden heb ik die quiz een paar keer meegespeeld, dat ie voortreffelijk is kan ik alleen maar beamen.
Maar de reclame in de regio laat toch wat te wensen over, zo is het al 4 jaar geleden dat ik die nog gespeeld heb, enkel en alleen omdat ik niet te weten kom wanneer die doorgaat.
Om een idee te geven als je nu surft naar de site van het jeugdhuis krijg je 'back to the future'-gewijs de agenda voorgeschoteld tem juli 2007.
Rino, misschien kan jij mij vertellen wanneer de volgende reflex-quiz doorgaat?

Persoonlijk ben ik niet met die ranking bezig, logisch want ik speel mee met verschillende ploegen.
Maar voor vaste teams die competitief ingesteld zijn is zo'n ranking wel nuttig.
In ieder geval vind ik dat alle quizzen mogen meetellen.
Gebruikersavatar
jazzy
Roadie
Berichten: 32
Lid geworden op: za 01 dec 2007, 09:26

Bericht door jazzy »

De vraagstelling is naar mijn bescheiden mening :wink: ongelukkig.
Natuurlijk mag een hier niet aangekondigde quiz opgenomen worden in de ranking. Maar of dat nu weer moet ?
(KUB)
One Hit Wonder
Berichten: 86
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 09:23
Locatie: Brugge/Would-Be Monkees

Bericht door (KUB) »

rino schreef: Zo spelen wij elk jaar de popquiz-voor-duo's van JH Reflex in Kortrijk. Die wordt hier niet aangekondigd, maar via flyers e.d. wordt wel degelijk reclame gemaakt in de regio.
In welke periode van het jaar wordt die duoquiz eigenlijk georganiseerd? Is er al een datum voor 2008 bekend?
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

(KUB) schreef:
rino schreef: Zo spelen wij elk jaar de popquiz-voor-duo's van JH Reflex in Kortrijk. Die wordt hier niet aangekondigd, maar via flyers e.d. wordt wel degelijk reclame gemaakt in de regio.
In welke periode van het jaar wordt die duoquiz eigenlijk georganiseerd? Is er al een datum voor 2008 bekend?
Voor 2008 heb ik er ook nog niets van gehoord. In 2007 viel hij samen met de Kas & Co quiz, die nu voor 4 april geprogrammeerd staat.
Ik zie dat de mensen van JH Reflex als 'Two of a Kind' volgende week ook meespelen in Tony's Groene Kikker quiz, ik zal hen dan eens vragen of ze al een nieuwe datum hebben...
(KUB)
One Hit Wonder
Berichten: 86
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 09:23
Locatie: Brugge/Would-Be Monkees

Bericht door (KUB) »

rino schreef:
(KUB) schreef:
rino schreef: Zo spelen wij elk jaar de popquiz-voor-duo's van JH Reflex in Kortrijk. Die wordt hier niet aangekondigd, maar via flyers e.d. wordt wel degelijk reclame gemaakt in de regio.
In welke periode van het jaar wordt die duoquiz eigenlijk georganiseerd? Is er al een datum voor 2008 bekend?
Voor 2008 heb ik er ook nog niets van gehoord. In 2007 viel hij samen met de Kas & Co quiz, die nu voor 4 april geprogrammeerd staat.
Ik zie dat de mensen van JH Reflex als 'Two of a Kind' volgende week ook meespelen in Tony's Groene Kikker quiz, ik zal hen dan eens vragen of ze al een nieuwe datum hebben...
Oké, bedankt!
Ik vraag het maar omdat dit slechts één van de twee muziekquizzen is die ik/wij al eens gewonnen heb/ben. Zoiets blijft je bij, ook al kan ik me in de verste verte het jaar niet meer herinneren...
De andere keer betrof een quiz in 't JOC in Izegem. Eerste prijs: een vrij te kiezen grote afdruk uit de tentoonstelling die muziekfotograaf Alex Vanhee daar toen net hield. Welnu, nog steeds ben ik niet uitgekeken op die verrukkelijke benen van Daniela Mercury.
Plaats reactie