Het Goede Doel

Lars
Rock Legend
Berichten: 1574
Lid geworden op: do 23 aug 2007, 17:31
Locatie: Mechelen

Re: Het Goede Doel

Bericht door Lars »

bart depauw schreef:beste muziekquizzers

Om muziekquizzen.be online te houden, verder te onderhouden, beveiligen en eventueel uit te bouwen, en -niet onbelangrijk- reclamevrij te houden is er vanaf nu de mogelijkheid een storting te doen via het specifieke rekeningnummer 063-5083106-50.
Ik heb een kleine storting gedaan. Als naam van de rekeninghouder heb ik maar "muziekquizzen" gezet.

Misschien kunnen jullie toch best even zeggen op welke naam die rekening staat? En hoort daar een gemeente bij?
peegee
Rock Legend
Berichten: 4331
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Het Goede Doel

Bericht door peegee »

ricardofab4 schreef:
eLMO schreef:
Keiem schreef:Edit: wat zegt jouw Chineesje precies, Raf?
Does it matter? :D

oh wat hou ik van clips zonder geluid

:lol: :oops: :shhh: :whistle: : :angry-screaming:
zo hebben we zaterdag (en ook zondag 20 clips zonder geluid :evil: dankzij het liplezen toch een aantal titels kunnen opschrijven.....

En madam (de avatar van Elmo)zegt zoiets als "badabadi"
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Het Goede Doel

Bericht door Rubby »

Van hier is er ook een storting gedaan om dit forum in stand te houden ;)
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: Het Goede Doel

Bericht door bart depauw »

De paar mooie bijdragen ten spijt is er onvoldoende geld in de kas om de volgende hostingperiode te bekostigen. In het kader van volledige transparantie hierbij een balansoverzicht. (Nooit gedacht dat ik zo de boekhouder zou moeten uithangen
Afbeelding
Mag ik dus aan iedereen nog eens oproepen eens te overwegen wat deze site en het daarbijhorend forum voor hem/haar waard is en daar het gepassend gevolg aan te geven ...
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Het Goede Doel

Bericht door Rubby »

bart depauw schreef:De paar mooie bijdragen ten spijt is er onvoldoende geld in de kas om de volgende hostingperiode te bekostigen. In het kader van volledige transparantie hierbij een balansoverzicht. (Nooit gedacht dat ik zo de boekhouder zou moeten uithangen
Afbeelding
Mag ik dus aan iedereen nog eens oproepen eens te overwegen wat deze site en het daarbijhorend forum voor hem/haar waard is en daar het gepassend gevolg aan te geven ...
Toch wel beetje verbaasd over de beperkte bijdrages die er geleverd zijn :shock:
Mss moeten we toch maar het idee invoeren dat voor elke quizaankondiging er een bijdrage moet betaald worden ????
Bij testedoene hebben we zo geredeneerd (10 eur per quiz dat we doen: mei/juni quiz + feestenquiz + oldiesquiz).
peegee
Rock Legend
Berichten: 4331
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Het Goede Doel

Bericht door peegee »

Ik redeneerde: als de frequente forumgangers allemaal hetzelfde bedrag storten als ik, dan zal er zelfs een overschot(je) zijn.....
Zelfs als je iedere organisator voor zijn geposte quiz 2 euro laat storten, is er een overschot; er zijn toch gemakkelijk een 100-tal quizzen op jaarbasis, niet????

Ronduit triestig :evil:
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: Het Goede Doel

Bericht door PEKEBO »

Danny en ik hebben al afgesproken dat er "iets" zal staan op de Buddy's hitquiz om daarin een bijdrage te leveren.Onze (Danny en ik) bijdrage zal die avond dan geleverd zijn. Danny zal die avond nog een toelichting doen in de zaal om vrijblijvend iets te storten.
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: Het Goede Doel

Bericht door bart depauw »

Er hoeft niet echt een overschot te zijn, maar 't idee van bvb een euro als bijdrage in ruil voor 't plaatsen van een aankondiging op de quizkalender lijkt mij weliswaar redelijk, anderzijds praktisch moeilijk haalbaar.
Ik kan moeilijk een complete administratie gaan bijhouden voor betalingen van één euro. Tenzij slimmere mensen dan ik daar een oplossing voor weten. Raf? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: Het Goede Doel

Bericht door Devils answer »

peegee schreef:Ik redeneerde: als de frequente forumgangers allemaal hetzelfde bedrag storten als ik, dan zal er zelfs een overschot(je) zijn.....
Zelfs als je iedere organisator voor zijn geposte quiz 2 euro laat storten, is er een overschot; er zijn toch gemakkelijk een 100-tal quizzen op jaarbasis, niet????

Ronduit triestig :evil:
Ik had ook meer verwacht van de collectebus op de Scary Monkeyquiz, waar ik al bijdroeg.
Héél veel ploegen waren daar niet, maar toch...
Gebruikersavatar
fLEEtfox
Superstar
Berichten: 745
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 21:23
Locatie: Marke / The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse

Re: Het Goede Doel

Bericht door fLEEtfox »

Devils answer schreef:
peegee schreef:Ik redeneerde: als de frequente forumgangers allemaal hetzelfde bedrag storten als ik, dan zal er zelfs een overschot(je) zijn.....
Zelfs als je iedere organisator voor zijn geposte quiz 2 euro laat storten, is er een overschot; er zijn toch gemakkelijk een 100-tal quizzen op jaarbasis, niet????

Ronduit triestig :evil:
Ik had ook meer verwacht van de collectebus op de Scary Monkeyquiz, waar ik al bijdroeg.
Héél veel ploegen waren daar niet, maar toch...
Ook wij hebben daar in Bissegem onze bijdrage geleverd maar willen dat gerust nog eens doen op Buddy's quiz...
Of we moeten een Chinees vrijwilliger (met nog een paar bodyguards) aanstellen die in ware Sabamstijl elke quiz gaat afschuimen om €2 te gaan incasseren!
Iemand?
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4075
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: Het Goede Doel

Bericht door rino »

fLEEtfox schreef:Ook wij hebben daar in Bissegem onze bijdrage geleverd maar willen dat gerust nog eens doen op Buddy's quiz...
Idem hier, op Buddy's quiz kan ik er echter helaas niet bij zijn...
Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 981
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Re: Het Goede Doel

Bericht door Rock Monsieur »

Keiem,

Kan jij soms een klein reclamefilmpje in elkaar boksen waarin voor de leken kort wordt uitgelegd hoe de website er uit ziet en wat je daar allemaal kan doen?
Zo'n filmpje wil ik dan eventueel wel tijdens onze quiz projecteren om daarna (ook bij de vele gelegenheidsploegen) rond te gaan met de collectebus.
Door omstandigheden is het er nog niet van gekomen, maar Rock Monsieur wil dan gerust ook een bijdrage betalen om de website 'alive and kicking' te houden.
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Het Goede Doel

Bericht door Keiem »

Rock Monsieur schreef:Keiem,

Kan jij soms een klein reclamefilmpje in elkaar boksen waarin voor de leken kort wordt uitgelegd hoe de website er uit ziet en wat je daar allemaal kan doen?
Zo'n filmpje wil ik dan eventueel wel tijdens onze quiz projecteren om daarna (ook bij de vele gelegenheidsploegen) rond te gaan met de collectebus.
Door omstandigheden is het er nog niet van gekomen, maar Rock Monsieur wil dan gerust ook een bijdrage betalen om de website 'alive and kicking' te houden.
nu is het een beetje... sorry, serieus druk op mijn werk, maar tegen jullie kwis probeer ik wat in elkaar te flansen.
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: Het Goede Doel

Bericht door Buddy59 »

Keiem schreef:
Rock Monsieur schreef:Keiem,

Kan jij soms een klein reclamefilmpje in elkaar boksen waarin voor de leken kort wordt uitgelegd hoe de website er uit ziet en wat je daar allemaal kan doen?
Zo'n filmpje wil ik dan eventueel wel tijdens onze quiz projecteren om daarna (ook bij de vele gelegenheidsploegen) rond te gaan met de collectebus.
Door omstandigheden is het er nog niet van gekomen, maar Rock Monsieur wil dan gerust ook een bijdrage betalen om de website 'alive and kicking' te houden.
maar tegen jullie kwis probeer ik wat in elkaar te flansen.
Dan hoeven wij dus niks te doen :oops:
Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 981
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Re: Het Goede Doel

Bericht door Rock Monsieur »

Er is blijkbaar een spammer op het forum actief. Maar dat mij er aan denken om deze thread nog eens te bekijken en vast te stellen dat wij onze belofte om een bijdrage te storten voor de website nog moeten storten. Geen collectebus gezien desondanks willen wij een deeltje van onze winst wel afstaan voor 'het goede doel'.
Kan iemand mij het rek.nr. bezorgen waarop ik kan storten?
Plaats reactie