Het Goede Doel

Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: Het Goede Doel

Bericht door Jorgen VG »

Ook Fab4 heeft bij deze zijn lidgeld betaald. :music-listening:
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: Het Goede Doel

Bericht door bart depauw »

Oprechte dank aan Ludo Verhaege, Filip Ronsse (Paris Hilton Lookalikes), Feestcomité Testedoene, Philippe De Coninck (Men in Black), 4 Sleepless Horsemen of the Apocalypse, Dimitri 'Keiem' Pollentier (Paris Hilton Lookalikes), Lieven 'Rubby' Lievens, Ivo Peeters, Luk 'Devil's Answer' De Ceukelaire voor de bijdragen. :clap:

De site kan er weer voor een tijdje tegen, financieel gewijs. Toch vind ik deze manier van 'funding' verre van ideaal. Ik heb al lang geleden eens geopperd dat ik het zo geen gek idee zou vinden om het aankondigen van een quiz betalend te maken. Zelfs een 'symbolische' euro om een quiz aan te kondigen zou al volstaan, en is volgens mij eerlijker, logischer dan de huidige situatie waar een paar mensen of ploegen een toch wel redelijk bedrag bijdragen.

De reeds eerder toegepaste collectebus is op zich niet slecht, maar is eigenlijk ook maar een lapmiddel en een beetje ouderwets.
Technisch is het uiteraard allemaal niet zo evident dit uit te werken, maar suggesties zijn altijd welkom.
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Het Goede Doel

Bericht door Rubby »

bart depauw schreef:Oprechte dank aan Ludo Verhaege, Filip Ronsse (Paris Hilton Lookalikes), Feestcomité Testedoene, Philippe De Coninck (Men in Black), 4 Sleepless Horsemen of the Apocalypse, Dimitri 'Keiem' Pollentier (Paris Hilton Lookalikes), Lieven 'Rubby' Lievens, Ivo Peeters, Luk 'Devil's Answer' De Ceukelaire voor de bijdragen. :clap:

De site kan er weer voor een tijdje tegen, financieel gewijs. Toch vind ik deze manier van 'funding' verre van ideaal. Ik heb al lang geleden eens geopperd dat ik het zo geen gek idee zou vinden om het aankondigen van een quiz betalend te maken. Zelfs een 'symbolische' euro om een quiz aan te kondigen zou al volstaan, en is volgens mij eerlijker, logischer dan de huidige situatie waar een paar mensen of ploegen een toch wel redelijk bedrag bijdragen.

De reeds eerder toegepaste collectebus is op zich niet slecht, maar is eigenlijk ook maar een lapmiddel en een beetje ouderwets.
Technisch is het uiteraard allemaal niet zo evident dit uit te werken, maar suggesties zijn altijd welkom.
:handgestures-thumbupright: prima idee, maar inderdaad haalbaarheid ? :think:
Mss quiz laten aankondigen, dan het bericht er in lassen dat Keiem ontworpen heeft met de vraag om binnen x (10 ?) aantal dagen een overschrijving van 1 € uit te voeren op het rekeningnummer, indien niet voldaan, aankondiging verwijderen :think:
Of is dit te grof ?
Vraagt natuurlijk wel opvolging van forum en rekeningbeheerder ... :|
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Het Goede Doel

Bericht door Keiem »

hmm, ik kan zoiets wel opvolgen, maar ik vind het persoonlijk geen goed idee. Er zullen aankondigingen afhaken en ik zou er liever nog meer aantrekken. Voorlopig is de kas weer aangevuld. Als ik Bart of Raf nog eens zie zal ik de mogelijkheden eens aankaarten.
Plaats reactie