Open brief aan Progres

kasenco
Rock Legend
Berichten: 2656
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Open brief aan Progres

Bericht door kasenco »

Filip,

je mag uiteraard je mening hebben, maar eerlijk gezegd vind ik je reactie er een beetje over.

Ik (en de rest van onze ploeg) distantieer me volledig van deze uitspraken. Dit kan alleen maar het imago van Kas & Co schaden en dat zou ik zeer jammer vinden. We zijn een sympathieke en overal graag geziene ploeg en ik wil dat ook zo houden!

Er zijn nu eenmaal teams die in hun regio blijven om te quizzen en dat is hun volste recht.

vriendelijke groeten,

Luc - opperhoofd Kas & Co
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Open brief aan Progres

Bericht door Rubby »

kasenco schreef:Filip,

je mag uiteraard je mening hebben, maar eerlijk gezegd vind ik je reactie er een beetje over.

Ik (en de rest van onze ploeg) distantieer me volledig van deze uitspraken. Dit kan alleen maar het imago van Kas & Co schaden en dat zou ik zeer jammer vinden. We zijn een sympathieke en overal graag geziene ploeg en ik wil dat ook zo houden!

Er zijn nu eenmaal teams die in hun regio blijven om te quizzen en dat is hun volste recht.

vriendelijke groeten,

Luc - opperhoofd Kas & Co
:app: :thumb1:
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Bericht door celtic601 »

dit siert je luc , waarvoor dan ook :app:
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Chris M
Rock Legend
Berichten: 1312
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 15:46

Bericht door Chris M »

:thumb1: :thumb2:
JVdP
Superstar
Berichten: 502
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 08:03
Locatie: Mol/Vrienden Van de Jury

Bericht door JVdP »

Is dit er niet een beetje over??

Iedereen mag toch zijn mening hebben nietwaar? Van een ploegmakkers zou ik verwachten dat ze het opnemen voor mekaar, enfin, dat zou ik toch doen. (tenzij dat de ploeg helemaal niet uit vrienden bestaat, maar uit bvb zorgvuldig geselecteerde personen om zo sterk mogelijk voor de dag te komen, ik zeg maar wat). Persoonlijk vind ik het best ok en zelfs amusant als er af en toe eens een rebel de kop op steekt. Je ziet onmiddellijk de reactie van de zogenaamde "brave" forumgangers; de rebel wordt zonder scrupules afgemaakt, liefst op een nog groffere mannier dan dat hij voor de dag kwam. Mooi Mooi :wink: :app:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

kom, kom, mensen ... storm in glas water ...

Ik ken Filip (Progres dus) ook een beetje en, hoewel zijn post ook bij mij verrassend hooghartig overkwam, durf ik te stellen dat het niet zijn aard is neer te kijken op collega-muziekquizzers, welke voorkeuren zij ook mogen hebben...
Hij wil gewoon wat meer zijn 'ding' op muziekquizzen en is een beetje boos dat dat niet altijd zo is :D
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Bericht door celtic601 »

Tonyvdb schreef:kom, kom, mensen ... storm in glas water ...

Ik ken Filip (Progres dus) ook een beetje en, hoewel zijn post ook bij mij verrassend hooghartig overkwam, durf ik te stellen dat het niet zijn aard is neer te kijken op collega-muziekquizzers, welke voorkeuren zij ook mogen hebben...
Hij wil gewoon wat meer zijn 'ding' op muziekquizzen en is een beetje boos dat dat niet altijd zo is :D
tja tony ... is het dan zo omdat hij niet steeds of te weinig "ZIJN DING " hoort , dat ander kwissers of ploegen de bonen hebben gefret ???
het is toch normaal dat bij ieder van ons persoonlijk er iets meer van dit en iets meer van dat had mogen inzitten op bepaalde kwissen ?
maar zoals de laatste dagen hier weer maar is aangekondigt is .. het is een vrij forum ..en ieder zijn gedachtengoed zekers ?
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2656
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Bericht door kasenco »

JVdP schreef:Is dit er niet een beetje over??

Iedereen mag toch zijn mening hebben nietwaar? Van een ploegmakkers zou ik verwachten dat ze het opnemen voor mekaar, enfin, dat zou ik toch doen. (tenzij dat de ploeg helemaal niet uit vrienden bestaat, maar uit bvb zorgvuldig geselecteerde personen om zo sterk mogelijk voor de dag te komen, ik zeg maar wat). Persoonlijk vind ik het best ok en zelfs amusant als er af en toe eens een rebel de kop op steekt. Je ziet onmiddellijk de reactie van de zogenaamde "brave" forumgangers; de rebel wordt zonder scrupules afgemaakt, liefst op een nog groffere mannier dan dat hij voor de dag kwam. Mooi Mooi :wink: :app:
nee, dit is er niet over: ik heb er niks mee te maken en ook ook de rest van onze ploeg niet!

ik wil enkel dat Progres zich wat toleranter opstelt, dat is al

het was echt niet nodig om de andere teams uit te kafferen!

respect is een mooi woord
Gebruikersavatar
dendaffe
Superstar
Berichten: 719
Lid geworden op: do 06 sep 2007, 07:57
Locatie: Aartselaar
Contacteer:

Bericht door dendaffe »

Toen ik die uitspraak las moest ik toch ook even vloeken en heb er niet op gereageerd. (Twintig regels tekst geschrapt en samengevat:) ik ga de uitdaging aan: hou jullie vast, Kas & Co en andere :wink: in december en januari komen er alvast wat quizzen voor de "meerwaardezoeker" aan en ik (Koerier) ga alvast de uitdaging aan... (en hoop op bakken bier en plezier en misschien wel een toptienplaats). Flutquizzen of alternativoquizzen: ze hebben allemaal hun bestaansrecht (al was die van Boom vorig weekend er wel wat over)... Enne, is er één ploeg die eerst gaat kijken wie er ergens deelneemt en dan beslist om al dan niet deel te nemen, ik denk het niet hé...
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2656
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Bericht door kasenco »

Heb daarnet Progres nog aan de telefoon gehad en alles met hem uitgepraat.
Hij was wel wat geschrokken van de reacties: hij had dit niet verwacht en had ook niet de bedoeling om iemand te kwetsen, maar wat gebeurd is gebeurd.
Voor mijn part is dit hoofdstuk afgesloten en wie Progres (Filip) kent weet dat het in feite nen toffe gast is! :thumb2:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

kasenco schreef:Heb daarnet Progres nog aan de telefoon gehad en alles met hem uitgepraat.
Hij was wel wat geschrokken van de reacties: hij had dit niet verwacht en had ook niet de bedoeling om iemand te kwetsen, maar wat gebeurd is gebeurd.
Voor mijn part is dit hoofdstuk afgesloten en wie Progres (Filip) kent weet dat het in feite nen toffe gast is! :thumb2:
prima, case closed : :thumb1:
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Bericht door celtic601 »

kasenco schreef:Heb daarnet Progres nog aan de telefoon gehad en alles met hem uitgepraat.
Hij was wel wat geschrokken van de reacties: hij had dit niet verwacht en had ook niet de bedoeling om iemand te kwetsen, maar wat gebeurd is gebeurd.
Voor mijn part is dit hoofdstuk afgesloten en wie Progres (Filip) kent weet dat het in feite nen toffe gast is! :thumb2:
voila ! c'est ca ! zand der over ...nieuwe lei ...en terug vriendjes iedereen !!!
zo hoort het ...

verdomme luc ..gij doet da goe jom ..de gemoederen hier zo wa bedaren ...
ze zoeken nog ne formateur ook naar't schijnt in dit landje ...
voel je je aangesproken ??? veu mij is't " OUI " zenne !!!
want dan hebde alle weken genen tijd meer om mee te kwissen en dan ....
HOLA !!!! we zen weer bezig !!! SORRY !!! lol lol lol

neen echt , tis goe da alles weer in zijn plooi zit en dat we allen de hobby die we toch zo gaarne doen verder met bangelijk veel plezier kunnen uitoefenen ...
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Bericht door Devils answer »

Okee! :P

En als we (= alle zich wat negatief aangesproken voelende ploegen) er ooit in slagen om "Kas en co" ooit te verslaan op een quiz (gelijk welke soort, gelijk welke provincie), dan dragen we de overwinning toch gewoon op aan deze uitdagende discussie, nietwaar? :twisted:

Iedereen tevreden dan...

"Every 1's a winner" ... (Hot Chocolate), maar dat is alweer geen meerwaarde, vrees ik, sorry!
:wink:

"Winning" van The Sound dan?
Weggever als alternatief alweer...?

"Play to win" van Heaven 17?
"Win Butler" als theorievraag?
"The winner takes it all" als videofragment?
"Winny Houston" als strikvraag?

Whatever... Let's play...

:P
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

Devil's answer schreef:Okee! :P

En als we (= alle zich wat negatief aangesproken voelende ploegen) er ooit in slagen om "Kas en co" ooit te verslaan op een quiz (gelijk welke soort, gelijk welke provincie), dan dragen we de overwinning toch gewoon op aan deze uitdagende discussie, nietwaar? :twisted:

Iedereen tevreden dan...

"Every 1's a winner" ... (Hot Chocolate), maar dat is alweer geen meerwaarde, vrees ik, sorry!
:wink:

"Winning" van The Sound dan?
Weggever als alternatief alweer...?

"Play to win" van Heaven 17?
"Win Butler" als theorievraag?
"The winner takes it all" als videofragment?
"Winny Houston" als strikvraag?

Whatever... Let's play...

:P
hmm, mooi idee voor een themaronde :D
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Helmut Lotti wordt weer schandelijk over het hoofd gezien met zijn onvolprezen "You Win" :wink:
Plaats reactie