Dus ik wil een quiz organiseren

Gebruikersavatar
Fideel
Backing Vocal
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 16:49
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Fideel »

Waarom is er geen enkele quiz in juli? Is het een ongeschreven wet dat tijdens deze vakantiemaand niet gequizd wordt? :).
Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 981
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Bericht door Rock Monsieur »

Fideel schreef:Waarom is er geen enkele quiz in juli? Is het een ongeschreven wet dat tijdens deze vakantiemaand niet gequizd wordt? :).
Tot twee jaar geleden kloptje jouw redering. Vorig jaar was er één of andere 'anarchist' :wink: die meende deze ongeschreven wet eens met voeten te treden.
En ziedaar Seppuku organiseerde op 15/7/2007 de eerste Nescio muziekquiz. Voor straf kreeg hij zowaar een zondvloed over zich heen, al had dat laatste waarschijnlijk meer te maken met een sanitaire verstopping dan met de toorn van hij-die-hier-boven-een-oogje-in-het-zeil-houdt.

Maar dit jaar ziet het er opnieuw naar uit dat niemand zijn nek durft uit te steken. Jammer.

Ik denk wel dat je in de maanden juli en augustus moet rekening houden met een kleiner deelnemersveld (verlof, festivals, ...).
Gebruikersavatar
Fideel
Backing Vocal
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 16:49
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Fideel »

Rock Monsieur schreef:Ik denk wel dat je in de maanden juli en augustus moet rekening houden met een kleiner deelnemersveld (verlof, festivals, ...).
Om die redenen ziet het ernaar uit dat het september wordt. Nog plaats genoeg daar.
Gebruikersavatar
parma espe
Popstar
Berichten: 283
Lid geworden op: di 19 feb 2008, 18:45
Locatie: Bellem / 4 schelln espe

Re: Dus ik wil een quiz organiseren

Bericht door parma espe »

Fideel schreef:
baaigones schreef:Geen praktische zaak, maar toch vooral Afbeelding Joost Afbeeldingniet al te veel fragmenten voor de quiz laten selecteren :wink:
:lol: Joost zal zelf deelnemen en heeft ons enkel gesmeekt dat er minstens één fragment Slayer in zit.
De 4 schelln espe zullen der zijn ... :headbang:
Gebruikersavatar
parma espe
Popstar
Berichten: 283
Lid geworden op: di 19 feb 2008, 18:45
Locatie: Bellem / 4 schelln espe

Bericht door parma espe »

Fideel schreef:
Rock Monsieur schreef:Ik denk wel dat je in de maanden juli en augustus moet rekening houden met een kleiner deelnemersveld (verlof, festivals, ...).
Om die redenen ziet het ernaar uit dat het september wordt. Nog plaats genoeg daar.
... als de kwis niet in het weekend van 27/9 of 4/10 valt :?
Plaats reactie